День відкритих дверей

Кафедра військової підготовки
Національного університету оборони України
Запрошує Вас на День відкритих дверей
Час: 17 липня 2025 року о 15:00 годині
Підключитися до конференції Zoom

https://us05web.zoom.us/j/5032172686?pwd=T0pmTW5PWGZFQS9wakthKy8wRT RIQT09
Ідентифікатор конференції: 503 217 2686
Код доступу: KVPNUOU
Відповіді на питання.
Запрошуємо Вас до вступу та навчання!
Після закінчення кафедри військової підготовки разом з дипломом
про вищу освіту Ви отримаєте звання молодшого лейтенанта запасу
згідно обраної Вами військово-облікової спеціальності.
Адреса: вул. Авіаконструктора Антонова 2/32, КПП № 3
Контактні телефони:
063-519-56-17,
044-271-09-72
Інформація щодо наступних днів відкритих дверей:
https://www.facebook.com/kafedraviiskovoyi
Офіційний сайт Кафедри військової підготовки Національного
університету оборони України:
https://nuou.org.ua/u/stru/centers/kvp/
З повагою
Начальник кафедри військової підготовки
Національного університету оборони України
Герой України
полковник Володимир ГРИНЮК
30 червня 2025 року
м. Київ

Захист випускних кваліфікаційних робіт здобувачів освіти

23-28 червня 2025 року відбулися захисти випускних кваліфікаційних робіт здобувачів освіти  першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю «Менеджмент»    (денна і заочна форми навчання). 
На захисті бакалаврських робіт були присутні: голова екзаменаційної комісії Бородіна О.М., к.е.н. доцент, проректор з НПР Київського університету ринкових відносин; Прохорчук С.В., к.е.н.. професор, проректор з НМР; Білоусова С.В., д.е.н. професор, професор кафедри менеджменту; Іртищев О.С.  доктр. філос з менеджменту, в.о.доцента кафедри менеджменту та  
науково-педагогічні працівники кафедри менеджменту. Випускні кваліфікаційні роботи було представлено на високому рівні з дотриманням вимог і принципів академічної доброчесності. За результатами захисту студентам-випускникам було присвоєно освітній ступінь «Бакалавр» .
Бажаємо нашим випускникам мирного неба, міцного здоров’я та подальших творчих успіхів!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Попередній захист випускних кваліфікаційних робіт

09-13 червня 2025 р. на кафедрі менеджменту відбулись попередні захисти випускних кваліфікаційних робіт студентів 4 курсу бакалаврату спеціальності “Менеджмент”. Випускники бакалаврату у неформальній атмосфері представили результати своєї роботи за попередньо затвердженими темами та завданнями. Кваліфікаційні роботи будуть доопрацьовані із врахуванням одержаних рекомендацій та зауваження від гаранта ОП та членів комісії, а отриманий під час досвід із представлення своїх розробок є цінним для майбутнього захисту робіт в ЕК.  Бажаємо успіхів своїм випускникам !

День відкритих дверей кафедри військової підготовки

Кафедра військової підготовки
Національного університету оборони України
Запрошує Вас на День відкритих дверей
Час: 25 червня 2025 року о 15:00 годині
Підключитися до конференції Zoom09
https://us05web.zoom.us/j/5032172686?pwd=T0pmTW5PWGZFQS9wakthK
y8wRT RIQT09
Ідентифікатор конференції: 503 217 2686
Код доступу: KVPNUOU
Відповіді на питання.
Запрошуємо Вас до вступу та навчання!
Після закінчення кафедри військової підготовки разом з дипломом
про вищу освіту Ви отримаєте звання молодшого лейтенанта запасу
згідно обраної Вами військово-облікової спеціальності.
Адреса: вул. Авіаконструктора Антонова 2/32, КПП № 3
Контактні телефони:
063-519-56-17,
044-271-09-72
Інформація щодо наступних днів відкритих дверей:
https://www.facebook.com/kafedraviiskovoyi
Офіційний сайт Кафедри військової підготовки Національного
університету оборони України:
https://nuou.org.ua/u/stru/centers/kvp/
З повагою
Начальник кафедри військової підготовки
Національного університету оборони України
Герой України
полковник Володимир ГРИНЮК
5 червня 2025 року
м. Київ

Зустріч колективу із захисниками Херсонщини

02 червня 2025 року в онлайн режимі відбулася зустріч колективів ЗВО “Міжнародний університет бізнесу і права” та Херсонського державного університету з військовимизахисниками Херсону та області з 34 окремої бригади берегової оборони Морської Піхоти.  Представники  бригади розповіли про життя, бойовий шлях, військові будні  34 окремої бригади берегової оборони 30-го Корпусу морської піхоти Військово-Морських Сил Збройних Сил України. Також  Іван Ларченко, Дмитрій Бабченко та Анна Яворська  представили детальну інформацію щодо можливості  оформлення контракту  молодим людям від 18 до 24 років. 
Присутні науково-педагогічні працівники та здобувачі вищої освіти  подякували військовим за їх роботу, за захист Херсонщини.

Слава Україні! Героям Слава!

Ректорат в ЗВО “Міжнародний університет бізнесу і права” (02.06.2025)

02 червня 2025 року під головуванням ректора Сергія Ненька  відбулося засідання ректорату, присвячене плануванню діяльності роботи підрозділів.

 

 

 

 

Завершується  навчальний рік, розпочинається екзаменаційна сесія, разом з тим починається активна фаза вступної кампанії, підготовка до наступного навчального року.

Директор інституту права Ірина Рачинська  та директор  інституту міжнародної економіки та інформаційних технологій Олексій Білоусов доповіли про готовність підрозділів до атестації випускників. 

 

 

 

Учений секретар Анна Попова повідомила про проведення засідання вченої ради 26 червня 2025 р.

Начальник відділу кадрів Ірина Імшеницька доповіла про підготовку до відпускної кампанії.  Начальник навчального відділу доповіла про підготовку до літньої екзаменаційної сесії. Також сповістила про активну профорієнтаційну роботу.

Головний бухгалтер Вікторія Лорич повідомила про  стан сплати за навчання.
Проректор з  адміністративно-господарської діяльності Михайло Білоусов повідомив про ремонтні роботи в навчальних корпусах, про стан заміни вікон в аудиторіях, які постраждали від обстрілів.

Проректор з навчально-методичної роботи Світлана Прохорчук доповіла про формування графіку випусків бакалаврів, проходження практик.
Підготовлена інформація про результати відрахування. Сформований графік перевірок навчально-методичного забезпечення в межах підготовки до нового навчального року. Підбиваючи підсумки, ректор Сергій Ненько дав ряд доручень.
Ректорат розглянув й інші питання життєдіяльності університету.

 

 

 

                                                        Шановний Сергію Сергійовичу!
Весь колектив Міжнародного університету бізнесу і права від щирого серця вітає  Вас з Днем народження!
Ваші організаторські здібності, високий професіоналізм, принциповість та людяність здобули Вам щиру повагу та авторитет серед колег, студентів, випускників та партнерів нашого університету. 
Від щирого серця зичимо Вам, шановний пане Ректоре, міцного здоров’я, невичерпної енергії, нових звершень, плідної праці, сімейного затишку, добробуту та здійснення всіх мрій! Нехай поруч завжди будуть надійні друзі, а любов та підтримка рідних і близьких додають сили для нових звершень і успіхів у всіх напрямках Вашої діяльності. Нехай завжди супроводжують успіх та вдача! Ми віримо, що під Вашим керівництвом наш заклад здатен вистояти за будь-яких криз!
З повагою та найкращими побажаннями,
Колектив Міжнародного університету бізнесу і права.

Шановні студенти.  Звертаємо Вашу увагу на  можливість зареєструватися в додатковий етап реєстрації – 16-17 червня до 18:00. Відповідно до Календарного плану організації та проведення у 2025 році вступних випробувань до магістратури, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 12.02.2025 № 201, вступні випробування проходитимуть у дві сесії:
основна: 21 червня — 12 липня;
додаткова: 29 липня — 18 серпня.
Зазначеним наказом також передбачено два періоди реєстрації осіб, які бажають узяти участь у ЄФВВ та/або ЄВІ, — основний та додатковий.
Основний етап реєстрації триватиме із 2 до 23 травня включно. Реєстрацію здійснюватимуть приймальні комісії закладів вищої освіти. Зареєстровані учасники отримають екзаменаційні листки, у яких буде зазначено дані для здійснення входу на їхні інформаційні сторінки «Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури». У додатковий період (16–17 червня) матимуть змогу зареєструватися для проходження ЄФВВ та/або складання ЄВІ ті особи, які не змогли цього зробити під час основного періоду реєстрації.
До 12 червня учасники, зареєстровані на основну сесію вступних випробувань, отримають на своїх інформаційних сторінках запрошення-перепустки, де буде зазначено дату, час і місце проведення тестування, а до 26 липня – учасники додаткової сесії.
Інформацію про результати основної сесії за шкалою 100–200 балів буде розміщено на інформаційних сторінках учасників до 18 липня, додаткової – до 22 серпня.

Вітаємо із Днем народження завідувача кафедри МЕВ, доктора економічних наук, професора Олексія Михайловича Білоусова!Професорсько-викладацький колектив, працівники та студенти Міжнародного університету бізнесу і права від щирого серця вітають з Днем народження  Білоусова Олексія Михайловича! Ми бажаємо Вам міцного здоров’я, невичерпної енергії та життєвих сил, натхнення на нові амбітні проєкти й починання. Нехай кожен день Вашої напруженої роботи в надскладний час війни наближає нас до миру і сприяє успішній діяльності Університету. Бажаємо Вам мирного неба, міцного здоров’я, родинного затишку, здійснення усіх задумів і непохитної віри в нашу велику Перемогу!
З повагою  колектив Міжнародного університету бізнесу і права.

Триває реєстрація на ЄВІ та ЄФВВ для вступу до магістратури та ЄВВ для вступу до аспірантури.
Для тих, хто не може прийти особисто, доступна дистанційна реєстрація — за наявності кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Реєстрація триватиме по 23 травня 2025р.
Алгоритм дій, які необхідно здійснити для реєстрації на вступні випробування:
1. Підготувати комплект документів (скан або якісне фото для дистанційної подачі):
• заява-анкета з накладеним КЕП
• паспорт/ID-картка
• ідентифікаційний код або документ про причину відсутності
• диплом бакалавра (якщо вже закінчив/ла навчання)
• довідка про завершення навчання у 2025 році (для цьогорічних випускників)
• фото 3х4 (відповідне віку)
2. Заповнити заяву-анкету:
• місто складання ЄВІ/ЄФВВ
• іноземна мова для ЄВІ
• предмет ЄФВВ (за спеціальністю)
Форма заяви-анкети розміщено за посиланням: https://testportal.gov.ua/wp-content/uploads/2025/04/Zayava-anketa-YEVIYEFVV_2025.pdf
3. Накласти електронний підпис та надіслати документи на електронну пошту приймальної комісії vstup.mubip@gmail.com (для дистанційної реєстрації) або подати документи особисто.
4. Отримати екзаменаційний лист. За його даними (номер та пін) буде здійснюватися доступ до кабінету учасника вступних випробувань.
https://zno.testportal.com.ua/master/login

З ДНЕМ ВИШИВАНКИ!!

Шановні студенти, аспіранти викладачі та співробітники Університету, вітаю вас з Днем вишиванки!  

Це не просто свято краси та національної самобутності, це свято душі, пам’яті, надії. Кожна вишиванка – частина історії, унікальний витвір мистецтва, спогад про предків, символ єднання та любові до всього українського. Сьогодні, коли ми бачимо повсюди вишиті сорочки, відчуваємо серцем зв’язок поколінь, гордість за свою історію, культуру,  Батьківщину.  Вишиванка – це не просто одяг, це – наша ідентичність, душа, це – сама Україна.У стінах Міжнародного університету бізнесу і права ми цінуємо не лише знання права, але й  культуру, традиції та  патріотизм. Нехай вишиті орнаменти на ваших сорочках нагадують про витривалість нашого народу, про красу, створену руками матерів, бабусь, майстринь. У кожному хрестикові – історія, молитва, побажання щастя. Нехай цей день надихає на добрі вчинки, єднає українців по всьому світу та підкреслює нашу унікальність!! Слава Україні! Героям Слава!

З повагою, ректор Сергій НЕНЬКО

Круглий стіл: Е-послуги Пенсійного фонду України: цифрова зручність для кожного

З метою популяризації порталу електронних послуг Пенсійного фонду України та підвищення цифрової обізнаності молоді, що сприятиме зручності й ефективності у взаємодії з Фондом представник  Сектору організаційно-інформаційної роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області Єлизавета  Чепура  07 травня 2025 року провела   “круглий стіл” зі здобувачами вищої освіти  ЗВО “МУБіП” на тему “Е-послуги Пенсійного фонду України: цифрова зручність для кожного”.
Під час заходу представники  Головного управління Пенсійного фонду у Миколаївській області розповіли про можливості вебпорталу Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua), продемонструємо, як користуватися особистим кабінетом, отримувати електронні довідки, перевіряти страховий стаж та багато іншого.
Зустріч  відбулася в аудиторіях Міжнародного університет бізнесу і права за адресою: вул. Морехідна, 2, м.Миколаїв.   
Щиро вдячні  представникам Сектору організаційно-інформаційної роботи Головного управління Пенсійного фонду
України в Миколаївській області за цікаву  та актуальну інформацію.