Бакалаври – завідувач підприємства роздрібної торгівлі, завідувач ринку, завідувач секції, керівник торговельно-економічної місії, головний адміністратор (на комерційних підприємствах), начальник відділу збуту (маркетингу), начальник комерційного відділу, головний художник (реклама), начальник відділу (з реклами, зв’язків з громадськістю), начальник відділу зовнішньої кооперації, директор (керівник) малої торговельної фірми, керуючий магазином, комерсант, економіст зі збуту, консультант з ефективності підприємства, консультант з маркетингу, рекламіст, фахівець з ефективності підприємства, фахівець з методів розширення ринку збуту, фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою, фахівець із стандартизації та сертифікації, фахівець-аналітик з дослідженнями товарного ринку, економіст, економіст з матеріально-технічного забезпечення, економіст з планування, економічний радник, консультант з економічних питань, оглядач з економічних питань, агент комерційний, торговельний агент, торговельний представник, торговельний інспектор, інспектор-товарознавець, товарознавець, брокери (посередники) з купівлі-продажу товарів, представник з реклами.

Спеціалісти – завідувач підприємства роздрібної торгівлі, завідувач ринку, завідувач секції, керівник торговельно-економічної місії, головний адміністратор (на комерційних підприємствах), начальник відділу збуту (маркетингу), начальник комерційного відділу, головний художник (реклама), начальник відділу (з реклами, зв’язків з громадськістю), начальник відділу зовнішньої кооперації, директор (керівник) малої торговельної фірми, керуючий магазином, комерсант, директор малої фірми (рекламної), керуючий агентством (торговельним, нерухомості, рекламним), асистент, викладач вищого навчального закладу, викладач професійного навчально-виховного закладу, методист з економічної освіти, науковий співробітник (ефективність підприємництва), економіст із збуту, експерт із зовнішньоекономічних питань, консультант з ефективності підприємства, консультант з маркетингу, рекламіст, фахівець з ефективності підприємства, фахівець з методів розширення ринку збуту, фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою, фахівець із стандартизації та сертифікації, фахівець-аналітик з дослідженнями товарного ринку, економіст, економіст з матеріально-технічного забезпечення, економіст з планування, економічний радник, консультант з економічних питань, оглядач з економічних питань,  комерційний агент, торговельний агент, торговельний представник, торговельний інспектор, інспектор-товарознавець, товарознавець, брокери (посередники) з купівлі-продажу товарів, представник з реклами.

Магістри – завідувач підприємства роздрібної торгівлі, завідувач ринку, завідувач секції, керівник торговельно-економічної місії, головний адміністратор (на комерційних підприємствах), начальник відділу збуту (маркетингу), начальник комерційного відділу, головний художник (реклама), начальник відділу (з реклами, зв’язків з громадськістю), начальник відділу зовнішньої кооперації, директор (керівник) малої торговельної фірми, керуючий магазином, комерсант, директор малої фірми (рекламної), керуючий агентством (торговельним, нерухомості, рекламним), асистент, викладач вищого навчального закладу, викладач професійного навчально-виховного закладу, методист з економічної освіти, науковий співробітник (ефективність підприємництва), економіст із збуту, експерт із зовнішньоекономічних питань, консультант з ефективності підприємства, консультант з маркетингу, рекламіст, фахівець з ефективності підприємства, фахівець з методів розширення ринку збуту, фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою, фахівець із стандартизації та сертифікації, фахівець-аналітик з дослідженнями товарного ринку, економіст, економіст з матеріально-технічного забезпечення, економіст з планування, економічний радник, консультант з економічних питань, оглядач з економічних питань комерційний агент; торговельний агент, торговельний представник, торговельний інспектор, інспектор-товарознавець, товарознавець, брокери (посередники) з купівлі-продажу товарів, представник з реклами.