Менеджмент (від. англ. management – управління, керівництво, адміністрація) – сфера професійної діяльності, що пов’язана з організацією і управлінням людьми та їхніми колективами. Зміст поняття «менеджмент» та його професійні спрямування є багатозначними. Оксфордський словник англійської мови надає наступні тлумачення менеджменту:

  • Влада та мистецтво управління;
  • Спосіб, манера спілкування з людьми;
  • Особливого роду вміння та адміністративні навички;
  • Орган управління, адміністрація.

В сучасному суспільстві менеджмент розглядається як:

  • сукупність принципів, методів, засобів і форм управління різноманітними підприємствами та організаціями з метою підвищення їхньої ефективності;
  • наука про управління людськими відносинами;
  • раціональний та ефективний спосіб управління діловими організаціями;
  • особлива галузь наукових знань і професійної спеціалізації управляючих-менеджерів, які складають адміністративний штат;
  • вміння добиватись поставлених цілей, використовуючи працю та інтелект інших людей;
  • функція, вид діяльності, що полягає в керівництві людьми в різнорідних організаціях;
  • управління бізнесом, забезпечення його економічної ефективності.

Дотримання принципів комплексної та всебічної підготовки студентів у нашому університеті забезпечують отримання всього спектру знань та професійних компетенцій із зазначених характеристик менеджменту.